Stallrosen

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Sydney...

Av Kerstin - 3 oktober 2011 10:30

Har det så bra.. Snodde just den här bilden av henne...    Tror att det är ok, det är ju liksom min häst, fast iof hennes rosetter.... Hmmm.... Kram på dig Nina!!

Sydney 

Dotterns kommentar på bilden; "Vilken tur att just Nina tog henne, för sådär gjorde ju aldrig du." Där fick man så man teg...   Fast det tycker jag också, vet att hon har det toppen i skogen... Eller är det skogen, de har ju gatlysen, det har ju inte vi... hmmmm..

Igår fick jag en massa sms och telefonsamtal, alla innehöll detta... "Men vilken SÖT!!" hi hi!! Vad kan det vara då.....   

Skriver

Kerstin

 
 
Marie

Marie

3 oktober 2011 10:47

Sv: Precis! På hög är min tanke oxå :)

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Erika

Erika

3 oktober 2011 11:22

Haha dom yngre har en förmåga o säga sanningen på ett roligt sätt. ;)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Nina

Nina

3 oktober 2011 19:07

Vad roligt att du ville blogga mina 'fina' flätor *S* ;)
Syftet var inte riktigt att dom skulle bli fina, ville mysa lite bara. Tanken slog mig dock att hon klär väldigt bra i rött men varken lindor eller schabrak i den färgen finns i stallet.. Så det måste jag ju få shoppa, eller hur? :)
Och Givetvis är det är ok att du lånar bilden!

Kram Kram tillbaka från oss i skogen.. Ja, det är en skog, jag lovar. Allt som ligger mer än 4 mil bort från en 50-skylt är Skogen ;)

http://hejdetassenssaskadetlata.blogspot.com

Kerstin

3 oktober 2011 20:34

Ok skogsmulle!! Hi hi!
Jag har ett schabrak som du kan få. :)

 
Moa

Moa

3 oktober 2011 20:43

tack så mycket, ja det var kul att träna :)

http://skothaastar.blogg.se

 
Moa

Moa

3 oktober 2011 20:45

ja, vad har hänt med henne då? :/
så lite så :)

http://skothaastar.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

4 oktober 2011 08:24

Va! Har du sålt denna vackra häst ... hon var väl inte länge hos dig eller ...
Sydney verkar ha en matte eller husse som gillar att se henne fin ;.) Så vacker häst *mumma*
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kerstin

4 oktober 2011 08:29

Sydney är inte såld, bara utlånad. :) Hon bodde hos mig i 4 år. Hon har det toppen nu och blir som bilden bevisar ordentligt ompysslad, precis som det ska vara. Kram!

 
Spanaren

Spanaren

4 oktober 2011 17:37

Underbara ord att höra *tumme upp*

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards