Stallrosen

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Kerstin - 26 oktober 2011 20:17

Idag kom grannen för att jobba lite med Walle, men jag styrde om henne så hon red ut på Zabina istället. Zabina behöver få komma ut och jobba lite mer riktigt så efter dryga timmen så kom de hem, bägge 2 såg väldigt nöjda ut. Härligt, vi har bokat in nästa vecka också, bara hon blir lite varm i kläderna så fixar hon det här själv och så tar vi Walle tillsammans. Ska bli trevligt med lite ridsällskap också i framtiden. Barnen i all ära, men med Secret och hennes knasigheter så känns det bättre om man vet att den andra ryttaren har full koll på sin häst också. Kommer säkert ge med sig, men nu är det som det är.

Blev några fina bilder på ekipaget idag,men hon ville inte att de skulle vara för allmänheten så...   

 

Men en bild på sötnosen kan vi ju bjuda på!

Medan hon red så snickrade jag vidare. Men idag var verkligen ingen bra dag för mig. Mätte, sågade mm, men inget stämde i slutet, så det var bara att börja om. Suck. Skruvarna ville inte heller göra som jag ville, så tillslut lade jag ner allt. Ska höra med sambo om han har lust att hjälpa mig i helgen så jag blir klar någon gång. Både med boxarna och hagen. Små irriterande saker kvar.

Annars har jag nog mest varit små irriterad idag. På det mesta, säkert därför det inte funkade med snikeriet... Fortfarande så attans trött...

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards