Stallrosen

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Kerstin - 31 oktober 2011 16:43

Vaknade i tid, frukost, hästar, hundar stall, barn fick sitt. Sedan in i bilen iväg och hälsade på en "gammal" tävlingskompis som är i Sverige för tillfället och har träningar, idag var det dock bara en elev, men lika intressant för det. En ponny tjej som red, vilket var bra eftersom mina barn var med.. Baktanke.... nähä...   

Cirkusskolan var fullbokad i går när jag ringde, men i morse så hade de fått återbud så det var bara att ila iväg dit. Hem och bytte lite vatten åt Sköldiz, dammsög och svabbade golven, hämta dotter, mellis. Hämta lite hästar från hagen, sadla på ut i skogen med Zabina och Prins. Fodra, nytt vatten ute, förbereda inför kväll och i morgon (jobbar natt). Phu... Nu middag sedan en tupplur innan jobbet. Tänk att dagen bara kan försvinna sådär, utan att man egentligen får något vettigt gjort?!

Morgondagen ser ungefär likadan ut, fast då ska Zabina lastas och åka in till ridhuset och skutt lite! Ska bli kul!!

Nej, här kan man ju inte sitta hela dagen, ha det så bra!

Tittar in till er under natten om tid finns..

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards