Stallrosen

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Kerstin - 11 oktober 2011 21:50

... Med ett stort H på rumpan! Undrar vem som ska ha den???

  På andra sidan är det ett stort och fin hjärta.

  Något att växa i, något att utbildas av..

Trots sin förkylning så skulle hon absolut rida bort henne till hagen i förmiddags och naturligtvis hem på kvällen. Sonen följde med och hämtade dem och gick stoltbredvid, nästa gång skulle minsan han rida.

Resten av denna underbara höstdag gick åt till det vanliga... Hade tänkt rida, men 2 skor är lösa på Secret och jag hade inget att nita om dem med så det fick bli hagen. Nästan all "mugg" (som inte är mugg) har försvunnit, bara ena bakbenet som sprack upp idag. Men det var inte så illa som det såg ut.

Pojkarna myser i hagen....

   

....och jag och den förkylda dottern var ute och myste med dem.

Vill du bli min vän???  Puss på dig tjejen min...

Mina super goa pojkar!!      Hej! Vad gör du?

Hade tänkt fota de andra också, men det får bli någon annan fin dag.

Vi var och kollade på en sköldpadda idag efter skolan. Sonen har ju bearbetat oss i flera år nu. Läst om dem, skrivit ner fakta, mm. Så vi får se.... En kompis som har 2 st, så han fick mata en av dem och se lite hur de är. Vilken lycka!

Skriver

Kerstin



     

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards