Stallrosen

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Kerstin - 29 november 2012 02:31

.. säga att jag är ok! Mer än ok faktiskt, mår riktigt bra. Har joggat lite nu 2 dagar i rad, nu blir det uppehåll minst 2 dagar, men till helgen så kanske man hinner igen. 

Skulle ta på sullivan hans nya täcke idag, slängde på det och skulle sedan fixa med inställningarna på alla knäppen och gjordar. Sullivan tyckte nog jag höll på lite för länge och funderade varför jag bara stod där.. Skulle han göra något.. Så han började och trixa och fixa, men inte kom det något klick och inget godis. En djup suck och så ställde han sig och vila med huvudet rakt fram.. Klick och en gobit!   Knasiga matte tänkte han nog, som han jobbat och så fick han godis när han inte gjorde något!    Ja, sötaste lilla ponnyn i hela världen. Han äger mig och mitt hjärta helt och fullt!! Dagens sanning, jag bara smälter när jag ser honom... Sötnosen min!!

 

Puss på dig, min lilla kille!!   

Måste ju bara berätta om min UNDERBARA son!! I tisdags vaknade jag med migrän, tog mig upp och skjutsade ungarna till skolan, blev bättre under dagen. Så skulle jag hämta sonen på eftermiddagen, han sätter sig i bilen och det första han frågar är "Hur är det med migränen?" Jodå svarade jag, bättre. Han lägger sin hand på min arm och tittar på mig: "Det löser sig, vi (han och lilla syster) går ut med hundarna och så kan jag dammsuga och syrran mocka åt hästarna."       Say no more!! Har jag inte världens gulligaste barn så säg!? Att jag sedan for in och jobbade en sväng och de fixade sin egen middag är ju helt fantastiskt. Älskar dem så!! 

Onsdagen hade jag stora planer för, men det blev inte så mycket av med dem, andra trevliga saker hände i stället. 

Men lite ljusstakar hann vi få upp och Sköldiz har fått julrent i sitt kar.


Kram på er!!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards