Stallrosen

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Kerstin - 9 november 2012 19:17

Lite "slagsmål" om vem som ska rida Walle nu för tiden... Jag vet att jag ska göra mig av med minst en pålle helst två, men jag funderar faktiskt på att se om någon vill byta Curre mot någon äldre, snäll, trygg och relativt utbildad valack, b eller c-ponny har ju ingen betydelse. Detta bara för att båda barnen känner sig stora på Prins och vill att han ska få gå i pension och bara ha det bra. De älskar och pysslar med honom fortfarande, men tycker som sagt att han är lite liten att rida på. Dumt kanske.... Ska fundera vidare..

Men idag var det iaf dotterns tur att rida honom. Och vi begav oss ut i skogen. Tog med hundarna som var lätt stolliga efter att ha varit inne mkt sista dygnet.

Men först måste ju jag och fina Walle mysa lite i stallgången..   

 

   

Låt er inte luras, Sullivan är fortfarande favoriten..   

 

Men visst är han ju en sötnos!!


         

Duktiga och söta!

Trots galna vovvar så skötte sig ponnyerna UTMÄRKT!! Vi tog vägen hem och även här skötte sig alla perfekt. Som sagt, han kommer att bli en toppen ponny till barnen vår Walle!

Kvällen kommer att tillbringas i soffan med lite ost och vin, barnen har kompis här så de har nog fullt upp ändå..


Ang. drömmen om min krokodiler i trappan så tackar jag för era tips och tolkningar!! Min bok om drömtydning är nog föråldrad!!   Har tolkat vidare om hem och trappor eftersom det också är en del av drömmen. Är ju här hemma och i trappor... Tar det med en nypa salt, men visst är det kul!! Kom gärna med fler tolkningar och tips vart ni hämtar infon ifrån.


Kram alla snälla!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards