Stallrosen

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Kerstin - 18 december 2012 08:43

Var ju invägning i går och som jag misstänkte så stod vågen still, men däremot så kunde jag dra åt skärpet ännu ett hål, så jag vet inte.. I söndagskväll var det ju julbord, det kan man väl skylla på, så jag ställde mig faktiskt på vågen idag också.. Och då var det -0.5kg, men det räknas ju inte..   Det är väl nu jag borde lägga in lite mer träning för att få mer resultat och det får bli till veckan, när julmaten sjunkit ner. Tycker den här veckan bara susar förbi, en ledighetsvecka i full fart, men det hade jag räknat med så... 

Mina bästa barn har varit duktiga och sålt leksaker mm för över 700,-!! De får dela på pengarna, oavsett vilkas leksaker som dragit in mest pengar. Det är ju inte så att de har köpte dem..   

Dottern har fått en släng av Zabina saknad. Hon har pratat om fröken Z en hel massa sista tiden. Vi pratade julklappar och jag sa att jag trodde hon skulle bli speciellt glad för en och då sken hon upp och frågade om Zabina kom hem igen... Men så är det ju inte... Tyvärr...   

 

Fröken Z med dottern...

 

Första "sittningen"..

Vi saknar våra "tjej" hästar, Finaste Ronja, Sockertoppen Hulda och Fröken Zabina. Men vi ska tydligen inte ha ston, bara killar i stallet... Hmm...

Nu ska jag sätta lite fart, hoppas få igång traktorn då bägge grannarna lyst med sin frånvaro.. Men jag förstår dem, de har nog med sina gårdar och tak att skotta. Borde försöka få fram brevlådan så kanske jag får något julkort, ha ha!!

Tjilevippen på er!

Kerstin



Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards