Stallrosen

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Kerstin - 11 december 2012 21:21

En tråkig kväll så satt jag och surfade runt lite planlöst på nätet.. Hamnade på Zalnado och vips hade jag klickat hem 2 klänningar av märket Molly Bracken. Kan ju lätt säga att jag skulle kunna köpa mer om jag hade råd. Super nöjd med dem! Dottern skulle fota när jag prövade, men kamerna var fel inställd så ni får hålla till godo med en ganska dålig bild på en av klänningarna. Nu så här efteråt så är de ju en jätte bra belöning till mig i min vikt(iga) kamp. Eller hur!!??   

 

Helt ostylad och med några valkar kvar som ska bort!!   


Kan ärligt säga att den här dagen har bara passerat. Plockat och fixat lite, hundar och hästar, barn och läxor.. Tja, en vanlig dag utan att eg stressa eller ens ha ett högt tempo, knappt styrfart, fast jag varit pigg och mått bra. Lekte lite med kamerna när jag varit ute sista svängen med hundarna..

   

Infarten till vårt hus och de översnöade "sockertopparna", som eg heter ngt annat...

   

Gillar den understa bilden, den ser nästa lite konstgjord ut tycker jag.

 

Timmerstugan på gården...

Ja som ni ser.. Inget vettigt gjort idag.. Ha ha!!


Ang min fina stora gula pojke så kommer det ett inlägg om honom, ska fota och så först bara.   


Kramisar

från mig till er!

Av Kerstin - 11 december 2012 08:52

Kort, men ack så vikt(igt) inlägg..   

-2kg stod vågen på igår...   Fattar faktiskt inget av det. Men när jag tänker på hur veckan varit så är nog mat det sista den består av... Jobb och snö ligger på delad 1:a plats, sedan kommer, hästar och hundar och jobbet med dem, barn och hemma stök... Tja, vet inte ens om jag fått i mig mat vissa dagar. Somnade så attans hungrig i söndags morse, men orkade inte kliva upp och göra en macka, trots att jag var så hungrig så det gjorde ont i magen... Men tillslut så tog sömnen över och jag vaknade ohungrig.. 

Sedan kan ju tilläggas att jag, tillsammans med kollegor ägnade en av jobbnätterna åt att svabba upp 400 liter vatten från golvet... Opps!! Det kändes i arm och handled kan jag lova, not good!! Så igår investerade jag i ett BoT armbågsskydd.. Ngt bättre idag.. Ser lite lustigt ut med BoT handske, handledsskydd och så avslutning med ett armbågsskydd, ha ha!! Skulle velat haft ngt för axeln oxå, men ska ta min BoT halsduk i kväll när jag jag får min sofftid..


Nu ska jag ila iväg, har fått en gasolgrill som jag ska hämta senast idag! Snälla människor det finns!! Sommaren känns redan lite närmare.   


På återseende!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards