Stallrosen

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Kerstin - 29 oktober 2012 09:06

Köpte ju mig en ny telefon i går... Blev en simpel, utgående modell, som gott duger till mig, den har ju toutch me, high five, eller var det WiFi och något annat.... Säkert jättebra med stora skärmar mm, men jag har liksom inte skaffat mig det behovet än så det får vara. Dessutom var den billig.    Så billig och lätt att använda så jag funderar på att köpa 2 till och ge till barnen i julklapp. Duger gott åt dem med. Det blev en Sony Xperia. Verkar finnas det mesta på den, väldigt bra ljud märkte jag när jag spelade ngn låt som fanns i den!! Man kan ju även fota, filma, skicka sms och ringa!! Ha ha, sedan laddar man väl bara ner de appar man behöver/vill ha. Dvs spel till baren och jag vet inte vad jag kan tänkas behöva... Tid??!! Nya öronproppar eller så till mig så jag kan lyssna på musik eller radio när jag går eller har tråkigt så är jag nöjd. De som jag har till gamla telefonen funkar bara en öronpropp och det är naturligtvis inte den som micken sitter i när man ska svara heller...   


Kollade mitt schema och ser att min långledighet ligger över jul och nyår!!   När hände det sist!! Kommer INTE ta extra pass över storhelgerna (eller jo, annandagen på Hööks är ju ett måste), men annars är jag hemma med barnen, ska bli skönt!


Nu ska jag farta på lite och se om jag kan springa ifrån migränen innan nattens jobb...


Ha det så bra alla snälla!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards