Stallrosen

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Kerstin - 5 oktober 2012 03:23

... Några lortiga hästar i en hagen en morgon när diset precis börjat lätta och solen kommer fram...

 


Tog med kameran till hagen, för varje morgon när jag släpper ut Walle och Hero så ska de "bråka". Samma procedur varje morgon, ganska lustigt egentligen. De går alltid tillsammans, bor grannar och ändå.. Japp, jag VET att Hero är lite lortig, han tyckte väl att det var varmast att ligga i skiten, vad vet jag. Jag sover inte i stallet och inte har jag TV övervakning heller. Borsta dem gör jag när jag tar in dem....

     

På mitten bilden ser Hero ut som en stor myrslok, ha ha!!

     

Om jag drar i din grimma, vad händer då.?? Funderar Hero på...

Oj lyckades kapa huvudena på dem... ha ha!!

Lite killsnack....

     


 


Livsnjutaren Prins!!

 

Det är toppen att vara pensionär!

   

En fin höstdag hade vi!

Men det var i onsdags, torsdagen bestod av jobb och nu längtar jag till sängen, snart så..

Fredag hemma och ledig med barnen hela helgen, trevligt!!


Kram alla snälla!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards