Stallrosen

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Jag passar så bra...

Av Kerstin - 28 mars 2012 21:53

... Ihop med Sullivan, sa dottern när hon var med mig i stallet idag. "Titta bara!" sa hon och ställde sig bredvid honom och kelsjuk som han är så lade han ju huvudet på hennes arm. "Hmm, sa jag, men jag tror jag passar bättre med honom." Men hur ska vi kunna avgöra det??? Vi får fota och se vilken som passar bäst helt enkelt! Sagt och gjort..

Så en liten omröstning här då...

(och jag vill att ni håller i minnet att han är MIN guldgosse..  )

Först ut är naturligtvis jag och Sullivan!



Så har vi en kaxig dotter...



Och så kom sonen in och naturligtvis måste även han få en ärlig chans att slåss om titeln!



Så vad säger ni???

Jag hoppas på MÅNGA röster (även om inte alla är till mig..) !!!!

Så kom igen slöisar!

Kram

Kerstin   

 
 
Anna

Anna

28 mars 2012 22:23

Jag är partisk och säger att ni är alla jättefina tillsammans med honom:D Och "måste" jag välja...så blir det dottern:)

Svar:Det är helt otroligt vilken tidig vår och sommar vi kommer att få i år!!! Mycket snö har redan tinat bort från sommarhagen...man ser gräset på nästan halva området som är uppe vid oss:O Har nog aldrig hänt tidigare vid den här tiden!!!

Det låter jättebra att du också får en mjukstart!! Hoppas att du kan vara ledig i helgen!!

Då blir det nog så för mig med...jag får sova på saken så får jag se om det "klickar till" imorgon eller på fredag;) Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

28 mars 2012 22:31

Svar:Harkel...host...host..harkel..fast bara "lite" brädad;) Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

29 mars 2012 07:53

Alla är fina med honom. Han är helt underbar!
Jag röstar på dig så klart :)

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Tova

Tova

29 mars 2012 07:54

Tycker faktiskt sonen.. *visslar oskyldigt*

http://www.kazince.blogg.se

 
Nina

Nina

29 mars 2012 07:57

Nej vad svårt!! Ni är ju jättefina allihopa. Men jag lägger min röst på sonen (det måste ju bli rättvist mellan barnen).

http://stallskogalund.blogg.se

 
Agnetha

Agnetha

29 mars 2012 07:58

Tack för kommentaren och välkommen tillbaka - jag skriver nästan bara roliga saker hela tiden. ;-D

Men jag döööör vilken fin ponny! och fler hittade jag längre ned... :-p jag tror jag måste komma tillbaka. ;))

Men jag kan inte riktigt avgöra om det är din son eller dotter som passar bäst med honom, men nån av de är det helt klart! :)

http://kvarnlycka.blogg.se

 
Mia

Mia

29 mars 2012 08:42

Jag lägger min röst på din söta dotter;)

http://miawetterstrom.blogg.se

 
marianne

marianne

29 mars 2012 09:08

Jag håller med Hannah, hon passar pefekt med honom, men marginalerna är pytesmå så du och sonen ligger hack i häl :)

Ja, det är lätt att låta vanan ta över och inte vara riktigt "vaken" när man gör samma sak dag ut och dag in, det är ju tur inget hände och nu är jag ju mer alert och förberedd. Kan säga att hästarna oxå är mer beredda nu ;)

http://marresmams.blogg.se

 
Anneli Johansson

Anneli Johansson

29 mars 2012 09:31

haha alla är så fina em han :)

http://www.stallekekullen.blogg.se

 
Erika

Erika

29 mars 2012 10:01

Oj svårt val.
Man vill ju välja alla, men antar att man inte får de ? ;)

Väljer dottern. :)
Anledning:
Hon är i lagom storlek för att sen kunna rida och utvecklas tillsammans med honom ifrån ryggen. :)
och hon verkar tycka om honom, utifrån bilden.
vilket ALLA ni tre ser ut o göra, men just att hon är lagom stor för honom tror jag hon är i alla fall ? ;)

När den dagen är inne att han ska börja ridas osv, så tror jag hon & han kan bli bra tillsammans.

Din son verkar ju gilla Curre & Walle, perfekt ryttare till dom grabbarna. :D

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Nina & Sydney

Nina & Sydney

29 mars 2012 12:23

Nu ska här röstas!
Jag går på öronen i detta fall och röstar då på Sullivan med din dotter.
De andra bilderna är också mysiga såklart men öronen talar. Han ser mest närvarande ut och fullt fokus på den bilden.
Sötisen!

http://stallsoder.blogspot.com

 
Ingen bild

Eve

29 mars 2012 20:44

Alla bilder är jättefina men bilden med sonen är väl för söt!
Hästen är ju bara för vacker!!

Kerstin

29 mars 2012 21:02

Nu blev sonen glad!! ♥ Hästen är en underbar individ på alla sätt! :)

 
Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

29 mars 2012 21:44

SÅ mysigt!! Jag röstar dock nr. 2

http://sallberglina.blogg.se

 
Caroline

Caroline

30 mars 2012 07:41

Svar: Han har aldrig haft problem att vara själv Speedy, lugnet själv hihi. =)

http://www.ridemyhorse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards