Stallrosen

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Kerstin - 20 november 2011 20:48

För alla era fina kommentarer på min sida och på Camillas sida. Utan alla er så vore min vardag ganska grå och trist. Det är ni som får mig att se det positiva i livet och plocka upp det till ytan.  Kram och tack än en gång!

Annars har jag nog bara haft en vanlig dag idag. Jobbade och sedan var det stall och ut med hundarna i regnet. Har regnat hela dagen, tydligen snöade det längre in mot landet, typ 15 minuter härifrån... Men även det blev regn. Kan inte säga att jag är ledsen över det, orkar inte skotta snö än. Vi lär nog få snö så det räcker till ändå. Walle hade lyckats ta av sig sitt täcke och massakera det helt, men det bekom inte honom. Tur han har tjock päls.

I morgon har dottern beställt en ridtur på Zabina. De hade tydligen bestämt det i hagen idag.   Så det är väl bara att lyda då. 

Hoppas ni haft en bra dag!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards