Stallrosen

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Kerstin - 21 april 2013 18:04

Det är något mysko med Sullivan, ryttare och kamera... Det funkarhelt enkelt inte. Första gången dottern satt på honom så hade vi kameran reda, allt ska ju förevigas enligt mig. Men då lade kameran av precis när hon kommit upp... Sedan har det bara varit vi eller så har inte kameran varit i närheten. Idag var kameran fullt laddad, inställningen ville inte fungera som jag ville, men lyckades få till det någorlunda. Gav sonen instruktioner om att jag helst INTE ville vara med på bilden.... Så här blev det...

           

Hmmmm.....

Tja, dottern satt faktiskt på honom.. men jag vet inte vart de bilderna försvann. Vad ska man säga.. Det är liksom inte meningen. Sonen försvarade sig med att han ville fota "hårdrocks Sulle"..

 

Ja ja, söt är de allihopa i alla fall, som tur är!   

Men visst funderar man, är det meningen att det aldrig ska bli några bilder med Sullivan och en ryttare?!


Sol hela dagen och uteaktiviteterna har hägrat. Ungarna har lekt i bäcken i hästarnas hage HELA dagen, fick ropa in dem till mellis om middagen!! Det om något är ett vårtecken! Själv har jag krattat det som går att kratta, lika bra att börja så slipper man få allt på en gång sedan. Grus från skottningen i vinter som ligger på gräset har krattats ut på grus gången igen, gammalt hö, löv mm. Borstat bort en massa päls från de 4-benta. Hade så ont i ryggen så ridningen fick vara idag, även om jag misstänker att ryggen mått bra av det. Får bli i morgon ist. Tycker ändå det är så attans trist att skritta efter vägen, gör det bara för Heros skull. 

Blev full i skratt av Carolines kommentar "diggar när du skriver att Walle kommit till vuxenlivet." Ha ha, kanske är jag och barnen som lämnat barnstadiet i stället!!    Ha ha!! Allt rosa är faktiskt mer eller mindre bortstädat nu. En annan liten tös som nu får roa sig med det. Dels för att vi faktiskt bara har killar och dels för att dottern inte längre gillar rosa. Hero klär inte heller i rosa, så det mesta av mitt gråa och rosa är faktiskt oxå borta nu. Man kan inte behålla allt. Tycker Hero har en bra färg, klär i det mesta, men just grått, rosa, lila, gult och orange har jag svårt att tycka att han klär i. Rött, brunt och grönt är favoriterna just nu. 


Nej gott folk, ha en trevlig kväll!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards