Stallrosen

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Kerstin - 18 juli 2012 08:07

Gillar verkligen mina två jobb och har ju alltid gjort det, men just nu känns det motigt att gå till dem... Skulle så mycket hellre vara hemma, fixta, trixa, vara med barnen, rida och ta långa härliga promenader med hundarna och så... Men nu är det väl bara att gilla läget och tänka på att det är skönt att slippa bli solbränd, slippa flugor och annat elände när man är ute och istället få gå till jobbet och sina underbara kollegor.   Och det är väl tur jag har dem!! Men som vanligt så blir allt bra bara man kommer på plats.

Hero och jag tog en skrit tur bland flugorna i går och det har onekligen hänt massor i kroppen på honom under vilan. Han tar i ordentligt i skritten redan i början nu, långa kliv, härligt!! Hovarna växer så det knakar, dax för hovis IGEN!! Får väl övertala henna att bryta semestern för Hero, det gör hon så gärna...   

Ha en toppen dag!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards