Stallrosen

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Kerstin - 22 maj 2015 09:13

Det här blir bara roligare och roligare. Idag hade ridfröken satt ihop en bana av de olika moment vi fått träna på under de första gångerna. Super skoj! Jag hade ju min Hero som vanligt, men jag övertalade dottern att ta med Walle istället för Grålle ch det visade sig va ett bra val. Walle har vi ju jobbat med lite av det här från marken tidigare, vilket gjorde att han inte va lika "rädd" trots att det va första gången han va med. Han är ju dessutom betydligt lättare att tex rida skänkelvikningar på. Sedan skötte han sig riktigt bra och va väldigt lugn hela tiden. Han har tagit ett stort steg i sitt liv och övervunnit massor. Nu va visserligen hans bästa vän Hero med, men trots det så hade han ett helt annat lugn än han brukar ha borta. Så jag/vi är supernöjda med hans insats.

Vår chaufför/fotograf tog tydligen en siesta medan vi red alla roliga övningar om kom insläntrande på slutet och tog några halv suddiga bilder, men man få vara glad för det med.    Han skyller på kameran att det är den som gör bilderna suddig.. Nu är det ju samma kamera som jag fotar med så jag har liiite svårt att hålla med där.. Däremot vet jag hur man gör för att få dem suddiga, men det örat vill han inte lyssna på.   Så ni får hålla tillgodo med dessa.

           

Dottern visar lansen för Walle och förklarar att den inte är farlig.


Tjing på er!


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards