Stallrosen

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Kerstin - 13 maj 2015 10:08

Soligt och fint större delen av dagen igår så när stallet väl va avklarat så packade jag ryggan och begav mig till havet, det va på tok för länge sedan. Och det tyckte hundarna också.    De hade så skoj när de sprang och lekte på stranden. Och Dexter tog ett halvt dopp, badade som tur va inte kroppen.

                     

Regnet höll sig borta som tur va. Jag tycker det är lite häftigt att sitta och titta hur det regnar längre bort och igår kunde man verkligen se att de va lokala skurar.


Så skönt att göra något annat ibland också, bara sitta och andas in havsluften, love it!!


Tjing på er!

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards