Stallrosen

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Kerstin - 2 januari 2014 15:40

Nyårsaftonen!!

 

Jag och dottern, visst ser vi proffsiga ut!!   


       

Kanske va liiiite mer fart på de andra, liiite då...

Nyårsdagen sov vi länge, somliga (barnen väldigt länge). Sedan for vi till stallet och red en sväng. Stort bakslag angående tränsningen av Walle. Han är ju en vane häst och att bli intagen mitt på dagen och med bara Hero är fel, helt fel enligt honom, så jag vet att det går till sig efter några gånger. Ridningen funkar klockrent så jag tar den smällen. Och han fixar ju att dottern pysslar med honom och tar pallen till hjälp när hon inte når, vilket är bra.

     


Och vad Eddie haft för sig på nårsnatten förtäljer inte historien. 

 

Hittade honom sovandes med nosen i matskålen. Men det är klart, ville han att den skulle finnas kvar när han vaknade så var det ju enda sättet, annars har ju Dexter mumsat i sig allt. Hi hi!!


God fortsättning på er!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards