Stallrosen

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Kerstin - 19 september 2013 15:07

Här är ett ihop klipp från andra gången han löshoppade, jag har oxå filmat, men vet ju inte hur man klipper ihop osv... Jobbar på att lära mig det. 

Min fina lilla kille!


Carpe Diem!

Kerstin

Av Kerstin - 19 september 2013 13:00

Ja det regnar och regnar och regnar här... Gräsmattan på baksidan upp mot stallet står under vatten... Då kan ni föreställa er hur mycket det regnar.. Allt är blött, jag, regnkläderna, hundarna, gloven, hästarna och täckena... 

Dessutom så bröt febern ut ordentligt i natt och igår hade jag ju tappat rösten. Kände mig allmänt matt igår och lite små varm, men natten som va bestod av svett, frossa, svett och frossa... Nu fick jag i mig en alvedon och pallrade mig ut med hästar och hundar. Ska vila en stund innan jag tar stallet, vila och sedan in med gänget igen.. Får bli en kort kvällstur med dogsen.

Idag fyller dottern 10 år och jag får inte träffa henne... Känns lite tungt... Men vi kan ju pratas vid och fredagen är vikt för lite extre mys.

Nu ska jag gå och snora, plocka lite och vila en sväng..


Carpe Diem!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards