Stallrosen

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Kerstin - 15 juli 2013 09:29

Kortfattat, gräsklipparen jävlas!!! Orkar inte med den något mer nu... Ahhhh!!

Så eftersom den inte vill jobba så gör inte jag det heller...

       

Satte mig i solstolen och filosoferade lite ist... Den gamla gunghästen funkar nu mera utmärkt som fotpall..

Dottern var desto aktivare, men jag vet inte om alla tyckte det va så bra... Men han försökte engagera sig iaf..

           

Han var med på taktiksnacket, genomgången, visade klart att han förstod EXAKT vad det lilla människobarnen menade, men närmare och mer ansträngande aktiviteter än så tänkte han INTE ställa upp på. Är man fin får man godis ändå!! 


Den andra lurven var det som vanligt mer fart på...

             

Först sprang dottern med Dexter, men då blir han så till sig så jag visade att hon bara skulle visa honom vägen och vips så bra det gick! Än så länge bara i ett lugnt tempo, men detta klarade han dag ett så vem vet hur det ser ut om en vecka!!   


   

Men det var iaf en väldigt trött kille som sussade igår kväll....


Carpe Diem gott folk!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards