Stallrosen

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Kerstin - 3 juni 2013 11:08

Eftersom jag är en lat och ganska bekväm människa (och jobbat mycket sista veckan) så har gräset vuxit och vuxit hemma på gården... Suck pust och stön, nog för att jag har en åkklippare, men man får ju köra så sakta när gräset är långt. Så när jag vaknat till liv på söndagen så tog jag fram stolp för att gå bort och reparera sommar hagen, men så blev jag lat och gjorde så här istället...

       

Ha ha, gjorde en mindre hage till hästarna, så nu får de beta ner det värsta så klipper jag sedan!!

Det var uppskattat kan jag lova!

     

Lite kill bus!

             

Skönt!!

 

Dessa har ju fått blomma upp ordentligt nu när inte gräsmattan klipps hysteriskt...   

Men idag regnar det så klippningen av mattan får vänta tills slutet på veckan, då har hästarna hunnit med större delen av den också. Gäller att inte göra för stor hage, då trampar de bara ner istället. Men nu ska man väl sätta lite fart så man hinner ikapp ifrån jobbveckan...

Tjingeling!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards