Stallrosen

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Kerstin - 16 maj 2013 09:34

.. På om jag ska ta en bloggpaus.... Har inget att skriva om längre... Många funderingar bara. Och nu kommer ju den tiden på året då man vill/ska/bör vara ute och samla energi. Men lite då och då kanske jag droppar något inlägg. Kommer ju absolut inte att kunna hålla mig efter kursen, så kanske en paus fram tills dess... Tja får se...

Hoppas hinna med att putsa lite fönster idag, utsidan blir det och i kväll hinner jag nog ta de sista på nedervåningen inne också. Igår dammsög jag och torkade ur bilen, fyyyyyyyyy så skitigt det va. Måste köpa sådan där skum till sätena och tvätta dem... 

Och Jennifer, nu händer det saker med hovarna!!   

Nåja, ha en strålande dag!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards