Stallrosen

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Kerstin - 6 maj 2013 09:25

Igår kväll kom värmen och det var 12,7 grader när vi vaknade vid 7-tiden i morse, helt ok faktiskt! Lämnade av barnen och stannade till på läkarstationen för provtagningen. Får väl svaret efter helgen trodde de. Hem, fixade frukost, tittade ut genom fönstret när höleveransen kom, skönt att kunna sitta kvar, hi hi!! De är 2 nu så de fixar allt själv, jag behöver bara sträcka ut handen och betala. Helt ok.

Igår var det lite ruggit och vi hoppade in i bilen och for till Härnösand och Technichus. Svindyrt att gå in och inte var det så speciellt, men barnen hade kul och det var väl huvudsaken. Stannade till och köpte en glassmaskin för en billig peng innan vi for hem, så nu kan vi göra egen, förhoppningsvis lite godare och kanske till och med nyttiggare glass.

   

Glass i stora lass...

Vanliga fixet hemma, var/är så trött, var nära på att grina av trötthet när jag var ute i skogen, blev minimalt med hästpyssel när jag kom hem efter turen, orkar inte.. Kort tur med hundarna också, hoppas orka längre idag.

Barnen tillbringade kvällen ute i värmen, tycker om när man får ropa in dem på kvällen. Men när jag gjorde det så möttes jag av det här kramkalaset.

             

Är de inte bara sötast, alla 4.   

Bästa små barnhästarna man kan ha! ♥


Tja, sedan hände väl inte så mycket. Allt rullar ju bara på, plocka, fixa, förbereda, avsluta... Tippa ner i soffan...


Ha en bra dag i solen!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards