Stallrosen

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Kerstin - 10 april 2013 16:23

Ha lite överseende med dålig bild mm.. Ska till frissan i morgon och fixa skallen på mig och barnen, samt hämta min nya bil... Har lite sådär känslor om den, men gjort är gjort... 

 

Kanske blir en party bild när den väl ska användas...   

Brunbrända ben och vältränade armar saknas ju förstås... Hi hi!!


Kram på er!

Kerstin

Av Kerstin - 10 april 2013 09:17

Ja tänk vad lite sol kan göra med humöret. Man blir full av liv. Datorn har bestämt sig för att leva lite till, stänger av sig ibland, men men..

Hero och jag tog en tur igår, blåste kallt, men vad gjorde det när man fick sällskap av cyklande barn (vårtecken!!). Jag tyckte de skulle cykla framför oss, men då blev Hero väldigt upprörd när de drog iväg, inte ville han skritta lugnt då, nej "kom igen matte så drar vi med"... Men när vi skildes åt vid skogsvägen så kom han till ro igen. Vi lyckades med att fatta både häger OCH vänster galopp igår!! Ha ha!! Minimalt med inslag av kast med framben, däremot var det mycket annat bus. Längtar till snön försvinner och vi kan ta längre turer och komma igång lite mer, han behöver jobba med sin lilla hjärna för att må bra.

Eddie haltar nästan inget idag. Men vi tar det lugnt veckan ut så allt hinner läka ut ordentligt. Han avskyr att gå i koppel och förstår inte varför jag vänder så tidigt på våra promenader, får släpa hem honom... Konstigt eg med tanke på att han uppenbart har ont... Fast de tänker ju inte som oss...

Har köpt en GRYMT snygg festblåsa!! Jag som går SÅ ofta på fest!!   En arbetskollega som inte kunde ha den längre och den satt som en smäck på mig, billigt blev det ju också.   


Nej kanske bäst att rulla igång dagen!

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards