Stallrosen

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Kerstin - 9 april 2013 08:50

Lyckades få igång datorn!! Nu MÅSTE jag köpa skivor o bränna ut bilderna. Jag är iaf glad att jag lägger ut bilder på nätet, för då finns ju mycket kvar OM det skulle gå åt fanders... Har framkallat massor när barnen var mindre så jag har det mesta. Men ändå...

Oftast är det Skype/MSN som gör så att datorn hänger sig, så det blir slut på det tillsvidare. 

Igår när jag red Hero så var han grymt fin och det kändes som om jag lätt skulle ha trallat igenom ett GP program i dressyr...   (ja ja, LÄTT överdrift då..) Men så skulle vi fatta vänster galopp, tyckte jag hade bra läge och inte gjorde så stor affär av allt, och han tyckte antagligen detsamma, för han fattade lugnt och fint HÖGER galopp, hmm, ja ja tänkte jag och satte över för att jag skulle kunna jobba honom mer i galoppen. Poff, ett klockrent byte till vänster.. Samma fina rytm, liten tempo ökning, fångade upp honom lite, prövade sitta till lite igen och poff, klockrent byte till höger... Tja, då har vi lyckats med något nytt igen då... Hi hi!! Så nu får nog matte gå och fixa till bäckenet eller så, för antingen är jag sned eller så körde han tvärtom språket igår.   Att jag inte bröt av och korrigerade honom, beror på att han är 13 år och har inga problem att fatta galopp, ifall någon nu sitter och gör rätt.   

Nej nu ska jag nog sätta lite fart, många pållar att hinna med och lite hund...

Och Nina, klart jag ska flytta till Marianne, hon behöver ju hjälp att frissa till Ava. Hi hi!!


Sol på er!!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards