Stallrosen

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Kerstin - 2 mars 2013 07:13

.. Eller var det HÖ-lasse???

 

Funkar iaf mkt bättre att dra hö på än att försöka få undan ngn snö med..

Ylva, vän till mig har en till hö och en när hon mockar, fick jag reda på nu! Hur smart va inte det!! Och jag som tyckte jag va smart när jag kom på detta.    Jag tror jag har en till bakom höbollen, då ska jag absolut ta den nu när hagen ska börja mockas!


Ligg/sitter nedbäddad i soffan med någon form av migrän/huvudvärk.. Ute viner vinden och snön kommer på tvären mer än från ovan... Hundarna verkade njuta när jag släppte ut dem, hästarna står o trycker uppe vid utestallet, njuter inte lika mycket. De små kan ju ta skydd av höbollen, men inte gillar de snö och blåst. Inte så här mycket av det i alla fall.

Skulle ha jobbat i dag, men huvudet och jag är som sagt inte i synk i dag så jag vilar idag och jobbar i morgon som planerat. Känner mig lite lat när jag är hemma, men jag vet ju följderna om jag går och jobba och det är inte värt det. Nu löste det sig med vikarie så då kurerar jag mig istället. 

Nej nu ska jag ta och försöka skriva 2 mail, ett till dig Marianne!!   Var ju ett tag sedan nu.. Och så ska jag försöka få i mig lite frukost innan jag går ut och gör undan det mesta så jag kan ligga i soffan eller så och mysa med barnen resten av dagen.

Skotta lugnt!

Kerstin




Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards