Stallrosen

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Kerstin - 1 mars 2013 12:19

Japp, veckorna går fort oavsett vilken dag som är vik(tig)..

Men -0,5-1 kg står det iaf, jag skulle nog tro att det är typ 0,8 eller så eftersom vågen har svårt att bestämma sig. Min väger ju på 0,5 kg och avrundar säkerligen åt det som ligger närmast.

Jag har eg inte gjort något speciellt, försökt ökat gå tempot med hundarna, ridningen gör säkert lite, lite plums i snö, snöskottning och nyttigare mellis med barnen. Inte mycket, men hellre nedåt än uppåt.


Idag snöar det, stora blöta flingor... Tog som tur va på Hero regntäcket, men de små fick vara utan, de har så mkt päls och i värsta fall får de väl komma in lite tidigare då och bli ompysslade.

Hero har åter förstört en av Walles grimmor och Walle jobbar hårt med att förstöra ännu ett täcke för Hero... Blir snart haklapp eller en green guard på Walle, täcken är dyrt!!


Och du Nina, nu i veckan så har alla utom Prins börjat fälla här! Några veckor efter din första. 


Plogbilen for förbi och skrapade vägen, blev riktigt bra och ridvänlig igen. Efter 1:a skrapningen så kollade jag infarterna till gården och det var inte så mkt så det behövdes skottas bort, tjohoo!! Men vad händer?? Jo, plogbilen kommer en vända till!!! Man kan ju bli   för mindre!! Nåja, gick relativt fort att få bort och nu är det gjort. Ska göra en fruktsallad tills att barnen kommer hem, kanske en sprakande brasa oxå så vi kan mysa in fredagen och sportlovet.

Ha en trevlig dag så kollar jag in er under dagen/kvällen!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards