Stallrosen

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Kerstin - 7 februari 2013 22:54

Inte ofta det händer, men ibland blir det bara tomt! Ha ha!! 

Haft en skön dag med sonen idag, dotter va hos kompis så son och jag fick rå om varandra och prata om ditten och datten. 

For iväg och kollade på Curres lilla avkomma u: ett minishettis sto. Underbart söt liten kille, ska ha ärvt sin fars härliga lynne. Jag tror de flesta gjort det. 

Fick en förfrågan om jag visste av någon b/c-ponny att låna ev köpa idag och tanken slog mig att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att låna ut Curre ett tag. Men jag tror säkert många backar pga att han är hingst, de förstår inte hur bra han är i psyket. Sedan tar naturligtvis inte alla stall emot hingstar och det får man ju respektera. Det är ju lite mer ansvar och planering. Men nu ska han igång igen och sedan får vi se.

Hero hade gjort illa sig på ngt i hagen idag, så han fick lite extra omvårdnad och pyssle innan jag nattade dem. Inget allvarligt, bara en liten sårskada. Han och Walle busade ganska bra under dagen såg jag, så jag gissar att Walle fick in en fullträff, om han nu inte skrapat i sig på ngt träd eller så. Sullivan och Curre bjöd som vanligt på sig själva när jag gick för att säga go natt till dem. Vi har tagit för vana att träna lite några minuter varje kväll och idag körde Sullivan sitt program själv, när jag ställt upp dem där vi brukar vara.   Han är liksom bara för söt. Curre och jag stod och tittade på. När han var klar och jag kunde ju inte annat än att ge honom godis så ser jag i ögonvrån hur Curre påkallar min uppmärksamhet och ställer upp sig så fint i väntan på att jag ska be honom om något. Ha ha, han är lite mer sansad! 

Så jag älskar dessa 2 buskillar!!  

 

Kloka fina Curre!!

Charmören Sullivan, feb 2012


 

Bill och Bull... Hi hi!
feb -2012


Dax att fota lite märker jag!!

Kram på er!

Kerstin

Av Kerstin - 7 februari 2013 00:00

Tja vad säger man....

Härligt att se!!


Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards