Stallrosen

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Kerstin - 5 januari 2013 00:10

Kamera i mobilen har jag haft i många år, men aldrig någon sladd så att jag kan ladda över dem till någon dator, men så lätt det gick nu då med nya telefonen!! Inte ens någon sladd, bara ladda upp!

En bild som hängt med från mobil till mobil är denna!

 


Dottern med älskade lilla Lukas (R.I.P)

Dottern kan inte ha varit mer än 3 år här, vi hade varit på Åstön och grillat och ridit och nu stod hon och jag vid transporten för att vänta in sonen och pappan..


Sedan fick jag dessa 2 bilder av son och dotter som de tagit när de varit ensamma hemma en gång.. He he!! Stackars djur!

   

Gick tyvärr inte att rotera dem.. Nåja, de såg ju inte allt för lidande ut!

Dagen har rullat på i ett rasande tempo, jag har konstigt nog inte riktigt hållt samma tempo, men ändå hängt med.. Längtar till lördag kväll när jag får gå och lägga mig, men det är ett tag kvar tills dess. Får försöka hänga med så gott jag kan.

Nej, vad sägs om kaffe och en macka eller så...

Sov ni som får göra det så jobbar jag på lite till!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards