Stallrosen

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Kerstin - 23 juli 2012 23:23

Bästa hovisen kom in på jobbet idag och lovade svänga förbi i morgon och ta Heros hovar, hon klarar ju honom själv så det gör inget om jag sover eller inte är hemma, TOPPEN!!!

Min fina Hero, har beställt ett armband där hans namn är ingraverat och skulle tveklöst kunna tatuera in hans namn på mig, han är allt jag vill ha! Kanske blir så, barnen och han...   

Fick en fråga om hur det går med mina dater... Inget jag skriver om här, av olika anledningar, vare sig om jag datar eller hur det går, men om jag säger så här... Livet är rätt skoj just nu!   Och det behöver faktiskt inte betyda att jag datar någon... 

I morgon så ska jag och Hero trimma lite för första gången på evigheter, på en typ bana iaf. Ska bli så skoj!! Ska bli spännande och se vad vilan gjort med honom och det vi tränat på under våra skogsturer.

Idag var kamerna med, men det blev inga bilder!! Vet inte vad det är med mig, emn inspirationen finns inte där för foto just nu. Kommer säkert tillbaka, är nog som med mitt skrivande, går i vågor... 

Ha det så bra!

Kram

Kerstin


Av Kerstin - 23 juli 2012 09:28

Attans, vi som var så på G och så tappar Hero skon!! Hovis är på semester och svarar inte i telefonen, trots att hon lovat komma i ilfart om ngt händer med hans hovar... Hmmm. Hoppas hon hör av sig under dagen.

Vill inte gå med honom efter vägen så mycket heller eftersom han är så ömfotad och hagen hemma har jag rivit ner... Suck...

Nåväl, blir väl till lite extra pyssel med honom i dag istället då. 

Imorgon är ett besök hos frissan inbokad, massor av skvaller ska det bli för mig och fin i håret ska jag och barnen bli.

 Härligt!!

Ha en riktigt bra dag!

Kram på er!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards