Stallrosen

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Kerstin - 15 juli 2012 23:43

Igår kom en vän sedan länge tillbaka hem till oss, vi pratade, grillade och hade allmänt trevligt. Barnen fann varandra direkt och hade inte tid med oss alls under hela kvällen/natten. Vi hann även få någon timmes prat på morgonen och vad härligt det är med vänner!!

När hon åkt så tog Hero och jag en skritt tur i skogen. Kan väl säga att under hans viloperiod så har tankarna fladdrat hit och dit angående honom. Ska jag ha kvar honom, pengar, tid osv... Men så satt jag upp på honom idag för att skritta igång honom och vet ni vad?? Att sitta upp på honom igen var som att komma hem! Så rätt, så bra och så precis som det ska vara. Så under inga omständigheter kommer jag att lämna ifrån mig honom frivilligt. Nu börjar vår gemensamma resa och denna gång på riktigt!!

Lite senare på eftermiddagen gjorde jag en sak som jag aldrig trodde om mig själv, men som visade sig kan vara en riktigt bra chansning. Mer om det kanske kommer framöver (och Marianne håller TYST!!)

Kvällen tillbringade jag och barnen hemma i bästa mys. Kommer att somna ovaggad och med ett stort leende på läpparna i natt!

Kram på er!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards