Stallrosen

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Datingsaijter..

Av Kerstin - 12 juli 2012 09:00

När jag blev ensam så sa/tvingade/komenderade en, i normala fall, väldigt klok tjej till mig att jag skulle gå med i en av alla dessa datingsajter som finns. Jag behövde muntras upp. Och nog har jag fått mig massor av skratt alltid.. Från att i början blivit helt förskräkt (och blir det fortfarande kan jag lova) till att faktiskt chatta med sjukt trevliga och roliga personer i alla åldrar. Tilläggas ska att jag inte alls är redo för någon form av förhållande just nu, men skratt kan man aldrig få för mycket av. 

Förutom att jag dessutom hittade mitt X där med ett kontos som startades upp för LÄÄÄÄÄÄNGE sedan så har det väl varit mestadels roligt.

Men nu har jag kunnat dela upp "killarna" som är där i 4 olika grupper..

Första gruppen är ju små killarna 20-30 år, super trevliga, söta som sirap och får en att vilja var 20 år igen, trots att jag egentligen inte har någon som helst längtan tillbaka i tiden. De ser livet ifrån en lite annan vinkel, vilket gör det riktig roligt att chatta med dem, samt att många av dem är betydligt mer mogen än de i grupp nr 3..

Andra gruppen är de mellan 30-40 år, märker jag inte av så mkt.. Kanske är det de som är de seriösa, som jag tänkt lägga i grupp 4... En och annan har passerat och de har varit lite strama..

Så har vi den tredje gruppen.. 40-100 år... Här kan man ju LÄTT säga att de med livskriser finns, JÖSSES!!!! Till saken hör ju att jag har rätt stor byst, ingen enorm eller så men den syns, har eg aldrig tänkt på det förut, vet att jag har det, har alltid haft det, men det har liksom aldrig varit ngt problem förutom att hitta en bra sportbh... I den här gruppen önskar man att man hade ett konto utan bild kan jag lova...   Uj uj, jag säger inget mer...

Så kommer grupp 4 en väldigt liten grupp som innehåller några enstaka från alla grupper, de som faktiskt är "seriösa", eller i alla fall kan hålla chatt nivån på ett bra stadium, som innehåller mycket fniss och skratt, men även tips och råd om hur man ska gå vidare, lösa problem mm. 
Så ni som är singlar, kan kan faktiskt inte avråda er att gå med i en sådan här sajt, det är ju rätt intressant, om man nu tänker så...   Jag har blivit idiot förklarad när jag itne lämnat ut mitt tel nr diekt osv, men de går ju att klicka bort så efter att jag nu varit med några veckor (3 kanske) så bryr jag mig inte om de, skrattar åt dem och inser att det finns massor av DÅRAR där ute!!    

Men jag har inte bråttom, inte därför jag fortsätter att logga in där, börjar hitta mina "vänner" och som sagt vänner kan man inte få för många av.

Kram på er, från en som har insyn i en galen värld!

Pst, jag gillar fortfarande min kompis, hon är som sagt för det mesta en klok kvinna!!   

Kerstin

 
 
Nina

Nina

12 juli 2012 11:06

Haha! Kul iakttagelse! Det gäller nog att hitta de "rätta" människorna där inne, för att ha behållning av datingsiten. Och vem vet.....rätt vad det är så dyker det kanske upp någon som man passar ihop med i riktiga livet också.

Jag känner två personer som brukar vara ute på såna där sidor, ingen av dem har väl träffat någon ny, men de har väldans trevligt där inne.

Hmmmm, inte så kul att se X:et därinne med ett gammalt konto.....hur tänkte han då måntro?? Attans karl! (may he rotten in hell)

http://stallskogalund.blogg.se

 
Erika

Erika

12 juli 2012 12:04

Haha^^
Ett gott skratt för länge ju livet sägs de.
Men skratta är alltid kul :)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Malin

Malin

12 juli 2012 15:19

duktig du är som faktiskt vågar bege dig ut i cyber världen. Jag har inte gett mig in där..inte än. Tack o lov så har jag träffat fantastiska människor som jag inte visste fanns bland vänskapskretsen.

http://leiaskrypin.bloggplatsen.se

Kerstin

12 juli 2012 20:31

Ja, hade aldrig gjort det om inte jag blivit ivrigt på hejjad!! ;)
Men lite kul är det allt. Har också både hittat "nya" vänner och återupptagit bättre kontakt med gamla goda vänner. Skönt, de finns alltid där. ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards