Stallrosen

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Kerstin - 25 juni 2012 07:37

Idag är en alldeles speciell dag.. En dag fylld av kärlek och tårta..

 

För trots att mitt hjärta är lite skadat och nertrampat så finns där liv och kärlek..

Så idag har jag bestämt mig för att åter börja leva, att födas på nytt, se världen med nya ögon och leva MITT liv, som JAG vill ha det. Inte vänta på att någon ska lösa mina problem eller fixa mitt liv (fast jag fick lite pepp igår   ).

Så nu har jag pirr i magen av förväntningar över mitt beslut, mitt liv.

För just idag, är MIN dag, en ny dag med nya möjligheter.

För just idag så går jag in i mitt 45:e levnadsår och vilken dag är bättre än just den dagen att födas på nytt!

 

Flaggan i topp på MIN dag!!

Hipp hipp hurra för mig!

Kram på er!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards