Stallrosen

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Tjohooo!!!!

Av Kerstin - 29 maj 2012 08:16

Äntligen har jag fått fingrarna ur det berömda hålet och köp en ...........!!!! Ska bli så spännande! Den bara dök upp och hade redan ett bra pris, har väl eg inte råd och ligger väl inte som prio ett på listan, men lyckades få ner den lite till i pris så idag läggs den på lådan och har jag tur så kommer den på fredag, kanske redan i morgon, beror ju på när den postas! Tänk att en så  liten sak kan förändra sinnesstämningen så! Håll tummarna att det var en lika lyckad affär som det känns!

Någon som vågar gissa vad det kan vara!?

Häst kan ni ju stryka på listan har ju redan mina drömhästar i stallet...   

Ha en strålande dag!!

Kerstin

 
 
Marie

Marie

29 maj 2012 08:48

Sadel

Sv: Måns är såld till en jättefin familj i Falköping.

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Camilla- Årets mest underskattade blogg

Camilla- Årets mest underskattade blogg

29 maj 2012 09:09

Skulle väl gissat på dressyrsadel men det hade du väl redan en till Herr Guldig.

Sv: Klart du ska träna för tränare, då får du ju massor av tips du kan använda och träna på under sommaren. Du behöver nått roligt nu. :)

http://camillahastskotare.blogg.se

 
Ingen bild

Jennifer

29 maj 2012 09:15

Tror också på en sadel :)

 
Marie

Marie

29 maj 2012 09:37

Sv: Jag vet inte för jag har skrivit om det ;) Känns helt ok då han är hos två söta tjejer som älskar honom. Hobbe passar Sandra bättre.

http://stallbrannebo.blogg.se

 
Anna

Anna

29 maj 2012 10:08

Det låter som en sadel!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

29 maj 2012 10:35

Jag tänkte också direkt på en sadel, men tror ändå inte på det eftersom du redan betalat saken. Hade det varit en sadel skulle du nog mera ha lånat hem den eller köpt på öppet köp....hmmm svårt det där. Fast du kan ju iofs ha tagit den på öppet köp, fast du inte nämnde det. Men nej, det är nog ingen sadel....men vad kan det vara i stället då....jag har verkligen ingen aning.
Men jag är NYFIKEN, så se till att berätta snart vad det är du köpt ;-)

http://stallskogalund.blogg.se

 
Camilla

Camilla

29 maj 2012 11:02

Ett till barn?

Storkar är ju lite ute nu, så dom kommer väl med posten?

http://parellikusken.blogg.se

 
Emma

Emma

29 maj 2012 12:02

Åh, vad spännande! Gissar på något hästrelaterat jag, men vad kan jag inte komma på! ;)

Sv.Ja, så jäkla härligt! Nej, det har vi nog inte, kan försöka skriva ihop en liten presentation av dem alla idag om jag får tid över. ;D

http://www.stallpäärni.se

 
Erika

Erika

30 maj 2012 10:10

Gissar oxå på sadel faktiskt. :)

http://eriikapettersson.blogg.se

 
Ingen bild

Carro

31 maj 2012 08:04

Jag skulle nog faktiskt gissa på att du har köpt en ny mobil ;)

Kerstin

31 maj 2012 08:39

Ska ju få din hade jag tänkt... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 1 februari 2020 13:44

Ja, som rubriken säger så börjar jag fundera om jag är det och alltid varit det. Kan liksom inte tacka nej till jobb utan att må dåligt, få lite ångest. Samtidigt så får jag lite ångest över att jag inte är hemma med barnen, som visserligen är stora ...

Av Kerstin - 29 januari 2020 12:40


Efter att ha tittat igenom ett antal inlägg från folk som vill bli medryttare så funderar jag allt mer på varför de inte väljer att skaffa egen häst. De har oftast en lång önske (krav) lista på hur hästen ska vara och vad de ska få göra med hästen, v...

Av Kerstin - 18 januari 2020 15:23


Tiden, den tiden. Ibland rusar den iväg och man kan inte förstå var den tog vägen eller hur den kunde å så fort. Ibland går det sakta, så sakta, som om någon limmat fast visaren på klockan. I april 2019 så bestlutades att vi skulle bli med stor häst ...

Av Kerstin - 4 januari 2020 14:05


Jag tillhör den där gruppen med människor som alltid försöker vara snäll, ställa upp för andra, fixa och dona för att allt ska lösas på bästa sätt, inga krav på att andra på något sätt ska betala tillbaka det, bara alla är nöjda så är jag också nöjd ...

Av Kerstin - 3 januari 2020 15:06

Om det var halvtid i förra inlägget så borde det ju vara heltid i detta. Ett år är avslutat oh vi har tagit tre kliv in i nästa decennium. Jag antar att detta år och decennium kommer att innehålla skratt, tårar, frustration och allt annat som de övri...

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards