Stallrosen

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Kerstin - 12 maj 2012 15:03

2 naturelement som kommer göra så att tröttheten försvinner under hundarnas promenad. Hemma igen så blir det stallfix och sedan ska jag banne mig sadla på fina Guldpojken och ta en skritt tur så att jag laddar om till natten igen. Jag har ju så lätt att låta tröttheten ta över, är en lat människa, jag vet!! Försöker verkligen ändra på det. Men det är ju som med det här, så lätt att logga in på datorn och visp så försvinner dyrbar tid. Kommer att andra på det med, kommer att omprioritera i mitt liv. Just nu är huset tomt, förutom hundarna och jag har tiden att slöa och göra lite som jag vill. Men kaffet är slut i koppen och trots att hundarna ligger nöjt vid mina fötter så vet jag att de hellre vill komma ut.

Skulle behöva putsa fönsterna också... Men det kommer en måndag nästa vecka också, jag skjuter upp det lite till...   Sa ju att jag var lat... Hi hi!!

 

Snart har det gått en hel månad, sedan denna underbara kvällen i april, när jag provred Hegrizero!

På köpet fick jag ännu en underbar vän i Anna.

Har precis samkört sommar scheman från jobben och dra på trissor, det finns lediga dagar!!!  


Ha det gott alla älskade vänner.

Låt vinden blåsa bort alla problem, om så bara för en stund!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards