Stallrosen

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Kerstin - 10 maj 2012 22:24

Då den här kommentaren dök upp!!

Hej Kerstin!

Du har blivit nominerad till "Det är din tur" i min blogg av Camilla som bloggar på www.camillahastskotare.blogg.se och jag måste säga att jag förstår varför hon nominerade dig! :)

Ha det guld!


 

http://www.dressyrkillen.se/category/det-ar-din-tur



Blev super glad och väldigt rörd, både över nomineringen, Camillas och Timmies fina ord. Ett bättre avslut kunde nog knappast den här kvällen få.

Pst, klicka görna in hos både Camilla och Timmie, 2 bloggar värda att läsa, även när det inte står om mig!  


Kram

Kerstin

Av Kerstin - 10 maj 2012 16:20

... Lite medelhavs känsla. Fick låna denna bild av Veronica, som var den som tog in honom till Sverige. Ser oneklingen rätt mysigt ut. Tror vi får packa oss in i bil och transport till sommaren och hittan någon ljuvlig sandstrand vi också.

 

Veronica och Hegrizero


Ha en bra dag!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards