Stallrosen

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Kerstin - 7 april 2012 07:55

Nyss satt mig vid frukostbordet. Ser ut att bli en fin dag idag. Jag jobbar några timmar mitt över dagen, men jag hinner ju njuta både före och efter.

Ska putsa lite på Secret i kväll, hon åker ju till veckan. Känns skönt. Vet att hon kommer att få det så himla bra så. Grannen red förbi med sin nya häst i går och snacka om att man blir ridsugen!! Åhhhh, vill ha häst NU!!!

Ledig dag i morgon, kanske man hinner putsa lite fönster... Eller inte, beror på vad vi ska hitta på och vad det blir för väder förstås. Alltid så mycket som ska göras på våren.... Det är ju nu man ska vara ledig, inte i mars, den månad som de gav mig ledigt, ofrivilligt... Nåja...

Nej nu ska jag läsa i kapp mig lite.

Ha en glad påsk

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards