Stallrosen

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Kerstin - 3 april 2012 15:38

Äh.. här har man försökt kommenterar på flera av er som har blogg.se och så funkar det inte!! Error står det bara.    Jätte långa kommentarer......... Ja ja, får väl göra ett nytt försök i natt....

Annars har jag haft en kass sovdag, men har bara en natt kvar så jag överlever. Imorgon ska vi åka och kolla på ponnyhoppträning, min kompis dotter var tyvärr inte med i morgon, men barnen vill åka ändå... Ett krav är dock att vi tar den "nya" bilen Och att vi stannar på "Donken" först och köper lite mat... ha ha! Undrar om intresset verkligen ligger på "rätt" sak...   

Dottern ville rida idag, men varken tiden eller orken fanns hos mig idag. Nu för tiden mår kroppen och huvudet hel kasst om jag inte sover. Slut på extra bränslet... Men istället så tog de vovvarna på en promenad och jag fixade stallet, älskar mina barn.   I morgon ska bägge barnen rida istället.

Någon som har tips på en sadel med svängd bom? Walle är ju sänkt i ryggen så han behöver en sadel som är ordentligt svängd. Hoppas verkligen han växer till sig, annars får han det jobbigt.

Zabina är ju helt rak i ryggen, hade ju hoppas att kunna ha samma sadel på dem... Tji fick jag! Kommer att sluta med att varje ponny har sin sadel, helt sjukt, hur lyckas man med det!? Sullivan är kort och bred, men ganska rak i ryggen, så han och Z kanske kommer att kunna ha samma sadel. Curre är ju så mycket smäckrare än de andra 2 så... Och Walle som sagt är ju svängd... Önskar jag kunde hitta en likadan sadel som Prins har, fast en 15-15,5" och ett snäpp vidare (till Z), eller iaf samma vidd.

Kram på er!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards