Stallrosen

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Kerstin - 28 mars 2012 21:53

... Ihop med Sullivan, sa dottern när hon var med mig i stallet idag. "Titta bara!" sa hon och ställde sig bredvid honom och kelsjuk som han är så lade han ju huvudet på hennes arm. "Hmm, sa jag, men jag tror jag passar bättre med honom." Men hur ska vi kunna avgöra det??? Vi får fota och se vilken som passar bäst helt enkelt! Sagt och gjort..

Så en liten omröstning här då...

(och jag vill att ni håller i minnet att han är MIN guldgosse..  )

Först ut är naturligtvis jag och Sullivan!



Så har vi en kaxig dotter...



Och så kom sonen in och naturligtvis måste även han få en ärlig chans att slåss om titeln!



Så vad säger ni???

Jag hoppas på MÅNGA röster (även om inte alla är till mig..) !!!!

Så kom igen slöisar!

Kram

Kerstin   

Av Kerstin - 28 mars 2012 11:56

Ser ni???

 

Inte avslöja vad det är, bara kommentera om ni ser. Jag har klurat ut alla utom en i skrivande stund..

Ha en klurig dag!

Önskar

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards