Stallrosen

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Kerstin - 17 mars 2012 15:24

Blev en dag i familjens tecken. Hästarna hinner jag med ni i eftermiddag. Jag vaknade 6.30 i morse av att solen lyste mig i ögonen!! Visst vill man sova, men sämre sätt kan man ju vakna på.. Bestämde på rak arm att det var "fika ryggsäck" (som barnen sa när de var mindre) dag idag! Såg till att resten av familjen kom upp, fick i sig frukost och så bar det iväg. Idag for vi till Smacken. Ett naturreservat med badplats på sommaren..

 

Så här såg det ut i somras..

 

Så här såg det ut idag!

Men sol, 15 grader varmt, trevligt sällskap så är det ju helt ok, eller hur!?

     

Duktiga Dexter, ungar (och Eddie) traskar över hängbroarna..

   

Isen hade spruckit och det fanns lite hål på sina ställen, men eftersom det är så långgrunt här så är det ingen fara. Som en annan hundägare sa; "I värsta fall blir man lite blöt om fötterna."

     

Eddie var lite fikasugen, som vanligt..

     

Vem hinner först...

Vissa behövde solglasögon idag...

 

Andra inte...

 

Ännu en underbar dag i solen!

Så nu at vi skeppet hem och har en trevlig kväll!

 

För ni ser väl alla att det mörka fältet på himlen ser ut som ett rymdskepp..  

Kram på er!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards