Stallrosen

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Kerstin - 16 mars 2012 17:01

Sol och värme idag!! I morse var det 8 grader i skuggan, 15 grader på framsidan, trots att även den termometern vara i skuggan!

Så vad gör man?? Jo jag tog såklart vovvarna och traskade upp i skogen.. Underbart!


      

Kontraster... Snö på vägen, barmark i delar av skogen..

 

Kolla vilken bra pinne jag hittade matte, den ska jag ha!!

 

När vi strosade fram i lugnet så fick jag en alldeles lysande idé!

Hem packad ryggan, fixade ponnyer och när barnen kom från skolan hoppade de i ridkläderna och så bar det iväg!

     

     

Fikaplatsen i skogen!

Livskvalité!!

     

Mmm, Prins njuter av solens varma strålar..  

Sedan hade vi ju de som var lite mer närgångna...

 

   

Bus innan vi packade ihop och begav oss hemåt. Alla lika nöjda..

Tja, bättre än så här kan man väl knappast ha.     

Nu är det snart middag och jag hoppas vi får en trevlig kväll som avslut på en så bra dag!

Hoppas ni också haft en bra dag i solen!

Kram

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards