Stallrosen

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Kerstin - 15 mars 2012 21:18

Ja vad gör man när man har tråkigt en torsdags morgon??? Jo man anmäler sig till 2 kurser på Mittuniversitet.. Jag i ett nöskal..

 

Sedan hade jag lite funderingar med en klok vän, om hästar så klart...   Skönt att lufta sina idéer och funderingar med någon som har lite distans.

 

Lite hästfix mm som vanligt. Gick upp i skogen med hundarna och såg till min glädje att de kapat alla träd som legat över vägen. Så rider/går vi genom grannens fd hage så går det galant att komma upp i skogen igen.

Tja så mycket mer händer inte nu. Hästar, hundar och familj..

Jo!!Vi ska på klicker kurs!! Vi är jag och någon av ponnyerna... Har inte bestämt mig än för vilken, men är nere på 2 av dem nu. Zabina eller Curre. Zabina eftersom hon verkligen skulle älska det och Curre för att han skulle få komma ut på äventyr och behöver det för att fortsätta utvecklas lika positivt. Även han skulle gilla det. Hon som håller i kursen ska bo hos oss över den helgen, så nu är det städning som gäller!!  

Någon fler som prövat på klicker??

Ha det så bra!

Kerstin


Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards