Stallrosen

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Kerstin - 12 mars 2012 19:09

Tog ett beslut om Zabina och hennes framtid idag i samråd med hennes Jennifer. Kommer nog att bli bra, hoppas kan man ju alltid.  

Ställde upp Sullivan och granskade min guldpojke, med kritiska ögon... Hmmmm, fasen vad snygg han är!! Har vuxit bra i vinter både i kroppen och i huvudet. Är verkligen en guldgosse på alla sätt och vis. Han har landat och nu ska en ryttare upp på honom och parallellt med det så ska han börja tömköras lite mer och förhoppningsvis så går han med vagn innan betet och sommarvilan.

Walle och Curre hoppas jag att Frida och jag lyckas synca ihop oss så det blir något vettigt av allt.

Och lilla Prins ska få nya hjul på sin vagn så kommer han ut lite också.  

Tja, det var väl det jag har kommit fram till angående mina små. 

Annars har dagen bara rullat på. Ungarna och jag for till en vän som just fått valpar och kollade på dem och tog en fika.

Idag har det varit runt 6 grader och blåsigt, så gissa om det tinar ute! Härligt!!

Nu ska jag fortsätta planera lite i mitt liv och glo på tv.

Ha en trevlig kväll!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards