Stallrosen

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Kerstin - 11 mars 2012 10:03

.. bort er eller bloggen, men vi har som sagt haft sportlov och lite annat för oss och jag vet att ni klarar er utan mig så...  

Hästarna har kommit i sista hand denna vecka, lusten finns, men vi har isagata på gården nu så.. De tar sig in och ut från hagen, men mer är det inte. Men värmen har kommit igen så! förhoppningsvis så tinar den sista isen bort nu och vi kan sätta igång igen.

Igår var vi på bröllopsfest, de var så fina. Sambo blev kvar, menjag var tvungen att åka hem till hundarna och hämta barnen som var hos mormor, men hade trevligt så länge det varade. Sedan myste vi till det till Mello ist.

Nu ska jag ut med vovarna i vårvädret, värme, men ingen sol, ännu iaf..

Ha en trevlig dag!

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards