Stallrosen

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Kerstin - 4 mars 2012 16:33

Så har jag äntligen tagit mig i kragen och klippt klart Zabina.. Resultatet blev väl ok, är verkligen ingen fena på att klippa, men jag lär väl mig. Är inte så mycket för "handarbete"  . Tålamod har jag, men inte med sådant här finlir.. Knoppa en häst, inga problem, linda ben, putsa saker mm, men just att bada och klippa är ju så tråkigt!! Eller är det för att jag eg inte får ut något av det.. Det är ju inte jag som får sitt och rida den fina nyfriserade ponnyn... Hmm.

Hade en bra jobbnatt och en kollega och jag kom på att jag kunde låna kläder av henne till festen vi ska på. He he!! Jag går ju bara i stallkläder eller jeans och tröja så det kändes helt vansinnigt att köpa festkläder för 1 fest. Snål, javisst!!

Nu middag, sedan soffläge och lite till hästfix.

Kram

Kerstin

 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards