Stallrosen

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Kerstin - 20 februari 2012 23:01

Var och handlade mat till oss, hästar och hundar i dag och då passade jag även på att köpa en flaska med djävulsklo. Får se om den har någon effekt på tant röd. Om hon visar någon bättring så vet man ju att det kan finnas något som gör väldigt ont på/i henne. Har det ingen effekt så kan ju hennes beteende fortfarande bero på smärta, eller så är det bara den hon är.

Ett nytt grimskaft till dem också, svart med guldtrådar.   Endast det bästa åt mina guldpojkar.  

Nu ska jag gå och lägga mig, fattat inte varför det alltid blir så sent....

Natt i natt!!

Kerstin 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards