Stallrosen

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Kerstin - 2 januari 2012 15:33

... Ett regnställ istället för ett par nya täckbyxor, vilket visade sig vara toppen! För här VRÄKER det ner regn, kommer att bli isgata, vilket inte är så roligt för hästarna. Inatt får alla sova under tak, hu vilket väder. Köpte mig även ett par 3-fingerhandskar, vilket jag aldrig ägt förr, men med de senaste vintrarna i minnet så.. Ligger kvar med prislappen på.. Köpte mig även en snöraka för att få ner snö från taken.. Har inte packat upp den ännu... Både traktorn OCH snöslunga fungerar, det gjorde de inte varken i fjol eller året före... Ingen kan säga att jag inte förberett mig inför denna vinter...    Och se hur det gick... Vet inte om jag är nöjd över regn och is, vart tog lagom vägen.. Lagom med snö vore ju toppen.. Men man får tydligen välja.. Snö på väg i massor säger ryktena..

Sonen och jag tog iaf en promis med hundarna i skogen mitt på dagen, regnade även då, men inte hysteriskt, som nu.

Nä, nu ska vi se vad kylskåpet tänker bjuda på till middag...

Ha en fortsatt bra kväll!

Mvh

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards