Stallrosen

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Kerstin - 26 september 2011 15:19

Har rött i mitt hår, fast inte lika röd som min son, mera en skiftning. Så naturligtvis måste jag förstärka den!    Ska det vara så ska det!! Och nu är det RÖTT!!!   Måste ju matcha skogens härliga färgprakt.  

Sov ganska länge idag och med en huvudvärk som började igår och håller sig kvar så har jag tagit det relativt lugnt idag. Har ganska många måsten, men de struntar jag i. Gör det jag vill av alla måsten och i min takt. Hundarna är nog ganska understimulerade idag, men även de får finna sig i det. 3 korta promenader nu under dagen och en längre i kväll får duga.

Son har kompis här så antagligast så får jag sällskap av dottern på hundturen i kväll, mysigt.

Har införskaffat ponny kapson och inspänningstyglar. Är lite kluven till det, har hittills longerat och tömkört utan, men tror Curre behöver lite vägledning till att hitta en lite lägre form och våga ta lite mer stöd på tygeln. Vi får se...

Använder ni inspänning?? Och vilken och varför isf?

Härligt att ni haft så mycket för er i helgen, ska titta in till er i kväll när lugnet lagt sig.

Ha det!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards