Stallrosen

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Kerstin - 19 september 2011 21:31

..löna sig att blogga.   Finns ju UNDERBARA människor ute i cyberrymden. Vänner i ur och skur!  

Och att bero på skur. Jösses vad det regnat och blåst idag. Hästarna visade tydligt att det var stallet som gällde... Hur tydligt?? En av dem gick helt enkelt in själv... Vem?? Gissa 1 gång!!!   Ledtråd... Liten, söt och väldigt klok...

Hann med en lång och härlig skogstur med vovvarna på förmiddagen, vilket var tur för nu på kvällen blev den inte alls lika lång. Tur man har så korkade jakthundar, eller visst ja, de är ju vallhundar, inte undra på då...    Kom ett rådjur skuttandes en knapp meter ifrån mig, hundarna missade den totalt, men fick upp "bakspåret", så de sprang åt det hållet den kommit ifrån... Suck... Tur för mig så kom de när jag visslat några gånger. 

Annars så har det väl blivit mycket småplock inne idag, har ju som sagt regnat på ganska bra!

Återkommer med min hyllning till mina underbara vänner i bloggvärlden.

Dottern tackar för alla fina gratulationer.

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 19 september 2011 08:24

Bästa lilla tösen fyller hela 8 år idag!!

Grattis lilla gumman!!

Bästa presenten är på väg, hinner inte hem tills idag, men snart så!  

Kramar i massor kommer det att delas ut iaf och lite annat smått och gott..

Ha en toppen dag tösen min och alla ni andra!

Skriver

Kerstin


 

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Skapa flashcards