Stallrosen

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Kerstin - 17 september 2011 09:09

Den här svävar ofta över mig i skogen när jag rider... Mäktigt!!

  Undrar vad det är...

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 17 september 2011 09:01

... Att skriva något på helgerna, ändå så få som läser då...   

Attans kollega man har på jobbet... Nu fick jag lite "huvudbry" igen.... Men problem är till för att lösas antar jag..   

Igår fick Secret tillbringa dagen ensam i hagen, Prins rymmer till gräsmattan så han fick boxarrest igår, eftersom jag inte hann dra om tråden och Curre kan ju inte gärna gå med henne, även om de båda skulle gilla det... Förutom att det var helt sönder trampat vid grinden så var hon ju iaf kvar i hagen och VÄLDIGT glad när jag tog in henne på kvällen!!

Mäklaren var här i torsdags och kollade på huset...

Nej, nu måste jag verkligen speeda på lite.. Hästar och lite annat ska göras innan jobbet.

Ha en toppen dag i det vackra höstvädret!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards