Stallrosen

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Kerstin - 7 september 2011 22:05

Jag avstod ridningen idag, blev mys med den rödhåriga, lite bus med Curre och Prins tog med sig dottern och mig på en promenad på kvällen med hundarna.

Resten av dagen bestod av plockande, golvvård och så slände jag lite kläder mm.

Hittade dessa bilder i kameran, tagen en regnfri dag..

Curre blir en liten "Sessa", om än lite motvilligt om man ska tyda bilderna..

Vad nu då....  Diadem??? Nä, du, vill inte vara med...  Men du är ju ändå min fina prins.    

Ha det så bra!

Skriver

Kerstin

Av Kerstin - 7 september 2011 11:04

Var ju SÅ ridsugen, men tydligen har min ridlust sina gränser... Det dröp av mig och hundarna efter promenaden, var tvungen att byta om innan jag mockade. Vilken blick hundarna gav mig när jag lämnade dem i hundgården!! Matte stod inte högt i kurs då! Men ville inte ta in dem innan jag också gick in. Hästarna står obekymmrat i hagen och äter med täcken på, som tur är, för det regnar både rätt ner och lika ofta på tvären. Fördelen är väl att man kan ta dag och kvällsturen i skogen, knappast några jägare ute idag, he he!!

Hjärnan går på högvarv nu kan jag tala om och jag har knappt sovit i natt. Låg med ett leende på läpparna och pirr i magen. Mycket nu... Mycket kul nu...

Nej, här kan man ju inte sitta, måste sätt lite fart...

Ha det så bra i regn eller sol, för livet är ju underbart i vilket som!!

Skriver

Kerstin

Presentation


Livet går i vågor, upp ibland, ner ibland, men även i de brantaste nedförsbackarna så finns det någon liten sak som händer till det positiva. Det är just de sakerna jag ska försöka förmedla, de underbara sakerna som händer runt mig och får mig att må bra.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar

Översätt bloggen

Blogglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards